Telefon +48 58 304 38 81 do 84

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wybierz język

mask

PRCiP - Namiary na Morze i Handel

Przebudowa obrotnicy Orli Przesmyk

Trwają prace nad przebudową obrotnicy Orli Przesmyk. Fragment półwyspu Ostrów Grabowski w Szczecinie zostanie ścięty. Dzięki temu obrotnica dla statków zwiększy średnicę z 280 do 362 m, a głębokość z 10,5 do 12,5 m. Wykonawcą inwestycji jest Przedsiębiorstwo Robót Podwodnych i Czerpalnych z jednostkami "inż. Tadeusz Wenda" i "Kraken"

 

 

 

Źródło: https://cutt.ly/phU9N44

 

Sztuczne Zasilanie brzegu - Wicie

Od końca października trwają prace w ramach inwestycji "Sztuczne zasilanie brzegu w miejscowości Wicie km: 260, 490-261, 190". Obecnie został położony rurociąg, przez który będzie pompowany urobek, a następnie spychaczem formowana plaża. Wykonawcą prac jest Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych Sp. z o.o, a termin zakończenia to 21 grudnia.
 

Źródło: https://cutt.ly/BhU9s29

 

 

 

Królowe Pogłębiania

W dzisiejszym Kurierze Szczecińskim artykuł Elżbiety Kubowskiej "Królowe pogłębiania" przybliżający jednostki pływające, pogłębiarki pracujące przy projekcie "Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin" do głębokości 12,5 m". Zapraszamy do lektury.

Źródło: https://cutt.ly/whU8TyJ

 

 

OŚWIADCZENIE

OŚWIADCZENIE

W nawiązaniu do wyemitowanego w dniu 29.10.2020r. w stacji telewizji TVP1 programu pn. "Magazyn śledczy Anity Gargas (odc. 171)", a odnoszącego się m.in. do okoliczności związanych z wykonywaniem przez Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych Spółkę z o.o. prac w ramach projektu "Modernizacja toru wodnego do Portu Północnego w Gdańsku" oraz prac polegających na oczyszczeniu obszarów wokół Mierzei Wiślanej - wobec nierzetelnej prezentacji materiału w zakresie jak wyżej, w tym prezentowania wypowiedzi zawierających treści nieprawdziwe oraz różnego rodzaju insynuacji godzących w wizerunek Spółki i zmierzających do jej zdyskredytowania, poprzez stworzenie narracji wzbudzającej u widzów programu przekonanie o otrzymaniu przez Spółkę wynagrodzenia za niewykonane prace, Zarząd Spółki Oświadcza:

docTVP_owiadczenie_04112020.pdf

 

Największa pogłębiarka PRCiP ponownie w akcji ! Tym razem plaża w Górkach Wschodnich !

Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegające na sztucznym zasilaniu brzegu w Górkach Wschodnich wykonało PRCiP Sp. z o.o. na zlecenie Urzędu Morskiego w Gdyni. Prace prowadzone były na odcinku 600m, a plaża została odtworzona od 0 !

 

Największa pogłębiarka PRCiP w akcji! Plaża we Władysławowie poszerzona do prawie 100 m

Zapraszam do przeczytania artykułu.

Link

 

 

 

Modernizacja pogł."Świdrak"

Pogłębiarka chwytakowa "Świdrak" została zmodernizowana.Kompleksową przebudowę pogłębiarki wykonała firma "Etmal"

Przeprowadzone prace w znaczącym sposób poprawią stabilność jednostki oraz zwiększą efektywność jej eksploatacji.

Przebudowa polegała na wstawieniu hydraulicznie napędzanych pali, które po opuszczeniu stabilizują jednostkę, opierając się o dno. Duży gabaryt konstrukcji wymagał zaawansowanego projektu, obliczeń i przygotowania technicznego. Zastosowane, nowoczesne rozwiązania technologiczne zapewnią trwałość i łatwość obsługi urządzeń.

- Napędy pali są hydrauliczne. W maszynowni zainstalowaliśmy agregat prądotwórczy o wystarczającej mocy, żeby zasilić 2 pompy hydrauliczne. Pale mają po 20 metrów wysokości i mogą kotwiczyć jednostkę do głębokości ok 15-16 metrów. Kompleksowa przebudowa obejmowała również wykonanie instalacji elektrycznej i systemu sterowania bezprzewodowego. Prace instalacyjne na Świdraku trwały ok 7 tygodni.

 

Sprzedaż Holownika

Statek można oglądać w terminie do dnia 20.09.2020 po uprzednim uzgodnieniu z Działem Technicznym Zbywającego pod numerem telefonu 600 859 486.

Nowość w firmie- Multic Cat "Marcel"

Multi Cat Marcel jest to nowa jednostka zaprojektowana i zbudowana według najnowszych wymagań i założeń technicznych. Jest nieocenionym narzędziem do prac pogłębiarskich , portowych i holowniczych.Został zbudowany w Stoczni Damen w Holandii.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.